Centrum danych to informatyczne serce przedsiębiorstwa, dające życie wielu biznesowym usługom. + więcej
Outsourcing i serwis
Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) – wydzielenie ze struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa niektórych realizowanych przez nie samodzielnie funkcji i przekazanie ich do wykonania innym podmiotom."
"Już w 1923 r. Henry Ford stwierdził, że:
Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my”
Powyższe cytaty pochodzą z Wikipedii i określają precyzyjnie istotę oferowanych przez nas usług.
Proponujemy usługi informatyczne oparte o stałą, abonamentową umowę.
Zakres usług
W ramach stałej współpracy zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną firmy, obejmującą:
- Administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
- Stały monitoring kluczowych elementów systemów IT
- Zarządzanie i opiekę nad komputerami PC, notebookami oraz urządzeniami mobilnymi
- Zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieciowymi (przełącznikami, routerami)
- Zarządzanie firmową pocztą e-mail oraz stroną www
- Usuwanie awarii systemów komputerowych
- Nadzór nad archiwizacją danych i bezpieczeństwem kluczowych obszarów IT
- Wdrażanie i nadzorowanie ochrony antywirusowej
- Reprezentację klienta w kontaktach z dostawcami usług i sprzętu komputerowego oraz telekomunikacyjnego
- Doradztwo i konsulting technologiczny
- Obsługę pogwarancyjnych napraw sprzętu
- Wsparcie użytkowników (helpdesk)
- Utrzymanie systemów ERP i CRM
Zapewniając profesjonalną opiekę informatyczną, gwarantujemy:
- Zdecydowaną poprawę jakości usług i bezpieczeństwa informatycznego w firmie
- Redukcję całkowitych kosztów związanych z obsługą IT - zamianę kosztów inwestycyjnych na koszty operacyjne
- Przewidywalność kosztów utrzymania systemów IT poprzez stałą miesięczną opłatę
- Przeniesienie na partnera kosztów związanych z zatrudnieniem, szkoleniem i urlopami pracowników
- Dostęp on-line do systemu zgłoszeń serwisowych
- Dostęp do najnowszych technologii informatycznych, rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa systemów IT oraz optymalizacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie
- Oszczędność czasu umożliwiającą koncentrację na podstawowej działalności firmy - działalności, która przynosi zysk